آموزش افزودن شمارش‌گر صفحات وردپرس بدون نیاز به نصب افزونه

21/08/2019 01:05

شمارش صفحات در وردپرس را می‌توان به عنوان یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها و ساختارها از نظر سئو وردپرس دانست چرا که صفحه بندی صفحات در وردپرس میتواند به موتورهای جستجوگر در شناسایی و چیدمان بهتر برگه های سایت شما کمک کند که تاثیر بسیار مفیدی در سئوی سایت وردپرسی شما به همراه خواهد داشت.

همان‌طور که می‌دانید استفاده از قابلیت شماره بندی صفحات در وردپرس بصورت پیش فرض بسیار ساده بوده و نمایش خروجی توابع آن بصورت متن می‌باشد که علاوه بر ظاهر نامناسب تاثیر منفی در سئوی سایت شما خواهد گذاشت که برای رفع این مشکل تا کنون افزونه هایی نظیر wp-pagenavi و wp page numbers و… در اختیار کاربران قرار گرفته است.

در این نوشته از وبلاگ ماندگار وب به دلیل آنکه با نصب افزونه شمارش صفحات وردپرس حجم خروجی صفحات به دلیل فراخوان کردن فایل‌ها افزایش یافته، آموزشی را برای شما دوستان عزیز آماده ساخته‌ایم که بدون نیاز به نصب هیچ افزونه‌ای به راحتی بتوانید قابلیت شمارش صفحات را به پوسته وردپرس خود اضافه نمایید.

برای اضافه کردن شمارشگر صفحات در وردپرس ابتدا می‌بایست دستور زیر را به فایل فانکشن پوسته خود اضافه نمایید (خواهشمندیم پیش از ایجاد هر تغییری در فایل فانکشن از آن نسخه‌ی پشتیبان تهیه نمایید تا در صورت بروز خطا آنرا به حالت اول بازگردانید):

آخرین دیدگاه ها

هنوز نظری درج نشده است. شما اولین نفر باشید.

ثبت دیدگاه شما

نظر خود را درباره این مطلب بنویسید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *